пʼятницю, 14 червня 2013 р.

Рефлексія (Модулі 9-10)


Сьогодні було стільки роботи, що вийшло не дві рефлексії, як раніше, а тільки одна.
Чесно кажучи, мені не віриться, що я зробила все те, що потрібно було зробити. Портфоліо готове і сьогодні я нарешті зможу відпочити, не думаючи про свій проект.
Я так думала, що не буду думати. А поки їхала додому, зрозуміла, що дещо забула дописати в план. Не буду казати що саме, але надіюсь, що ніхто цього не помітить. Не хочеться нічого редагувати. Просто немає сил. Повне виснаження. Та і головне, мені здається, це те, що я сама зрозуміла що упустила, а не те, що мені вказали на цю помилку. 
Класні сьогодні були розминки. Паровозик і наше "ту-ту" - весело. Питання про винаходи людства - насправді шок. Я чому ніколи не задумувалась над тим, що всі чи практично всі блага, якими ми користуємось, приносять також і багато поганого. Просто я дивлюсь на те, що мене оточує тільки з позитивної точки зору. Буде над чим подумати і навіть поговорити зі своїми друзями.
А ще! А-єєєєє! Ю хууууууу! Для мене нарешті відкрився зміст слова "фасилітація". Я не проходила курсів Intel 3, тому напевно була єдиною, хто під час нашого З-Х-Д написала цей термін в другий стовпчик. Хотілось відразу в перший день тренінгу прогуглити, але не зробила цього. Так було би зовсім не цікаво)
Хочу подякувати Тетяні Орловій і Надії Манько за те, що вони проконтролювали наші плани, приділивши цьому стільки часу. Без них було би не те. Завтра захист…
Написала здається все, що хотіла. Тепер мене чекає диван і фільм "Век помрачения". Обожнюю французький кінематограф. І для мене цей фільм - винагорода за сьогоднішній день. 


Немає коментарів:

Дописати коментар