понеділок, 10 червня 2013 р.

Рефлексія (Модуль 1)


Цікаве питання про те, як поставити перед собою цілі, які реально можна досягнути на тренінгу. Після довгих роздумів, я зробила для себе висновок, що в конкретному випадку, мені тяжко буде поставити для себе основну ціль. Краще кожного дня, перед початком навчання за цією технологією ставити перед собою міні-ціль (одну або декілька). Наприклад, написання свого першого повідомлення в блозі за своє життя. Я не дуже сприймаю цю Інтернет-технологію, тому ніколи не була в числі "блогерів" чи людей, які слідкують за чиїмось блогом. Але ціль поставлена, її потрібно виконати. 
Завтра буде інша ціль, і так далі. 
Це чимось схоже на піраміду, сходинками якої піднімаєшся все вище: досяг невеликої мети - піднявся вище. По завершенню тренінгу надіюсь бути на вершині, досягнувши головної цілі за допомогою невеликих.
На прикладі про перший пост в блозі можна відповісти на запитання "Як власні цілі навчання на тренінгу допоможуть мені вдосконалити свій педагогічний досвід?". Опанування чогось нового, що активно використовується моїми колегами з інших міст і приносить свої плоди, звичайно допоможуть мені у вдосконаленні  мого зовсім невеликого педагогічного досвіду. А ресурси програми... Думаю, що можна взяти для себе дуже багато нового, "полазивши" по проектах інших вчителів та дітей. Це, по-суті, обмін досвідом, який в будь-якому випадку є корисним для самоосвіти та розвитку мене, як педагога.



2 коментарі:

  1. Олю. Бачимо, що у Вас високий потенціал і сподіваємося, що Вам вдастся реалізувати всі свої цілі, якщо надасте їм конкретності. Віримо, що проект, який Ви сплануєте на тренінгу, буде цікавим як для Вас, так і для Ваших вихованців.

    ВідповістиВидалити