середу, 12 червня 2013 р.

Рефлексія (Модуль 5)

Питання Інтернет-безпеки особисто для мене є питанням, якому я приділяю дуже багато часу. Я дуже задоволена тим, що на цьому тренінгу ми торкнулися його. Дуже тяжко писати цю рефлексію. Не тому, що мені немає чого написати, а тому, що я не могла вибрати з чим би я хотіла поділитись. Думок дуже багато, а торкнутись хоча б однієї з них - в результаті зачепити іншу, яка як ланцюжок потягне за собою наступні і наступні. Тут дуже багато нюансів. В основному ці думки стосуються проблем захисту дітей в Інтернеті. Так, нам всім, вчителям інформатики, прекрасні відомі способи захисту, але... Практично завжди є "але". Мені зустрічались такі діти, яким неможливо пояснити всю небезпеку, на яку вони наражаються. Скільки розмов, скільки пояснень на прикладах... йде час, наслідки впливу Інтернету є, але вони тільки негативні. Що може зробити один вчитель чи група вчителів, якщо дома для учня не існує ніяких заборон, перешкод, ніякої реакції батьків на те, що відбувається? Хто в нашій країні може вплинути на батьків дітей для того, щоб вони щось захотіли робити?

5 коментарів:

  1. Так, Оль, цілком згідна, шо якщо убатьки не займаються вихованням дітей, у батьків немає поваги до вчителя і дитина не піддається впливу, то як би вчитель не старався-нічого він не зробить, на жаль

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Як каже одна моя знайома "Така наша вчительская доля" (с)

      Видалити
  2. Крапля камінь точить. Можливо, якщо на нас років десять тому була покладена місія навчити дітей просто користуватися Інтернетом, то ми маємо тепер навчити їх користуватися ним грамотно.
    Суспільство змінилося. Але воно міняється постійно. Виживають не сильніші і не розумніші, а ті, хто найкраще реагують на зміни, що відбуваються. Отож, адаптовуймося.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Звичайно ми вчимо, інакше бути не може. Просто ця капля так довго той камінь точить. Напильником було би швидше та ефективніше.

      Видалити
  3. Як не прикро, люди вчаться на своїх помилках, напевно щось має відбутися, щоб батьки звернули увагу на безпеку поведінки своїх чад в Інтернеті.

    ВідповістиВидалити