вівторок, 11 червня 2013 р.

Рефлексія (Модуль 3)

Третій модуль сподобався мені більше, ніж попередні.
По-перше, ми достатньо ефективно об’єднувались в групи з різними людьми. Щодо об’єднання в групи... Дуже сподобався другий спосіб такого об’єднання, який я в думках назвала "міні-пазл". Буду використовувати його в процесі навчання з дітьми.
По-друге, для мене дуже цікавою виявилась вправа, де ми пробували правильно сформулювати ключові та тематичні запитання. Скажу чесно, це було не легко. Сіра речовина в голові порухалась достатньо серйозно і особисто для мене це дало свої плоди. Ця вправа показала наскільки ефективно я працюю з іншими учасниками нашого тренінгу. Думаю, що вийшло в нас достатньо непогано.
По-третє, ми обговорювали теми своїх проектів, їх актуальність і доцільність. Щодо мого проекту, тренер дав мені кілька порад, над якими я попрацюю вдома для того, щоб проект був таким, яким він повинен бути.
При другому об’єднанні в групи потрібно було визначити якою дослідницькою роботою будуть займатись учні під час роботою над проектом. Це також заставило мене задуматись і внести кілька коректив в свою ідею.
В цілому, для мене модуль був дуже ефективним та цікавим.

Немає коментарів:

Дописати коментар