середу, 12 червня 2013 р.

Рефлексія (Модуль 6)

Перед тим, як висловити деякі свої думки щодо модуля 6, повернусь до попереднього модуля, а точніше до тої його частини, яка стосується авторського права. Я пригадала розмову, яка відбулась зовсім недавно з ученицею 8-го класу, яка при роботі з інформацією, дуже грубо порушувала авторське право. Наша розмова була приблизно такою: - Не потрібно копіювати все, що бачиш в непомірній кількості. Це плагіат. - Але якщо не можна копіювати, то навіщо це виклали в Інтернет? - Для ознайомлення. - Все одно не розумію і не зрозумію. Це наш менталітет? Можливо ми такі через те, що закладають батьки з дитинства, тобто чому не взяти те, що так заманливо на тебе дивиться і просить вставити в свою роботу, видавши матеріал за свій щоб тебе похвалили при тому, що практично нічого не робив? А може... якщо беруть всі, кого я знаю, чому я також не можу взяти? Навіть не знаю скільки потрібно часу для того, щоб змінити ставлення до авторських прав на будь-який матеріал з Інтернету. А тепер що стосується модуля 6. Моє проблемне питання, над яким я працюю в процесі своєї роботи, звучить наступним чином: "Методика викладання інформатики з використанням Інтернет-технологій". Тому про те, що ми говорили і що ми робили в цьому модулі, було для мене дуже близьким. Незважаючи на таку мою тему, я чомусь ні разу не користувалась створенням форм для тестування чи опитування учнів. Сподобався спосіб перегляду результатів та можливість їх обробки. Буду над цим працювати, вдосконалювати себе і свої навички і обов’язково застосовувати не тільки під час роботи учнів над проектом, а і в навчанні загалом. У нас була можливість попрацювати над своїми планами. Зараз навіть не можу дати відповідь на питання куди дівся час і чому я цю можливість не використала повною мірою? Тепер потрібно сидіти дома і допрацьовувати замість того, щоб відпочивати.

2 коментарі:

  1. Була можливість... Але використали її для більш цікавої(на мою думку теж) роботи. А плани згодом наплануються! Як кажуть наші земляки "То сі зробе!"

    ВідповістиВидалити
  2. От і ми дивуємось... Куди час біжить??? Гарне ключове запитання нашого тренінгу:)
    Успіхів Вам, Оля, і натхнення!

    ВідповістиВидалити